onsdag 27. mai 2009

27.05.09

Idag regner det ute.

Tror jeg syns det er helt okei igrunn :P

Syns ivertfall det er mye bedre enn at det skal være steikvarme liksom :P


Sitter her å tyrkker nå, før man skal sett eigang med husarbeidet igjen da...

Å håpe på å få en tlf om at leiligheten jeg har lyst på blir min :D da hadde jeg blitt glad inni meg :P


Denne uka startet ikke helt som jeg hadde planlagt gitt.

På mandagen skulle jeg inn på ny sjekk hos legen fordi at blodtrykket mitt har begynt å stige såpass at det ikke er bra, men d var heldigvis ikke protein i urinen da,da. ( Hadde svangerskapsforgiftning med Amalie, så er litt utsatt for det denne gangen og).

Så kom jeg inn til legen på mandag å var innstillt på at BT hadde sunket å at alt var i skjønneste orden nå , men var det det ? ååneida:( blodtrykket hadde steget enda mere, og nå var det begynt å komme spor av protein i urinen, og jeg hadde fått masse vann i kroppen ... Så det var ikke akkurat den beskjeden jeg skulle ha. Fikk deretter beskjed om at nå er jeg nødt å ta det heelt med ro fremmover.. noe som er ganske umulig siden jeg bor alene med en svært aktiv 2 åring. Må jo holde orden i kåken, og være mamma å alt det som følger med, så hvodan de mener at det skal gå, aner jeg ikke, men får prøve.

Skal ivertfall på kontroll igjen om en uke så er megaspent på den, å håper at det slutter å stige, slik at lille får være i magen min ei god stund til :) ( da var sytinga over her:P)


Ellers da så har jeg snart 2 åring i hus:D Enn at gulljenta mi snart er 2 år da:D nydelige fine prinsessa

(må jo slenge ved ett skrytebilde av gullklompen min )
<3<3<3<3
<3<3<3<3
<3<3<3<3
<3<3<3<3
Mamma Ælske dæ tullsjura mi <3
Da har jeg vel ikke så mye mere å si idag egentlig, men skal prøve å oppdatere llitt mere jevnlig fremmover :)
Ha en fin dag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar