fredag 29. mai 2009

Fredag :)

Da er det kveld, jenta har lagt seg , var sliten idag :)
Vært en lang dag idag for henne. Siste dagen hennes i barnehagen hun har gått i ett år nesten . syns dette var ganske trist , men vet at hun kommer nok til å tilpasse seg minst like godt i en evt ny barnehage :) Fikk med muffins til alle barna , noe som tydligvis var blitt godt mottat av barna, men fikk med en del hjem igjen og, for barn får vist reaksjoner på sukkersøte matvarer :P skjønner ikke det :P
Uansett , komer til å savne den barnehagen, å vil bare si det , for jeg fikk bare høre dritt om den barnehagen før amalie skulle starte der, vi er KJEMPEFORNØYD med året vi har hatt der:) Både med de ansatte, rutinene, iveretaingen og seff barna :)

Ellers har dagen som vanlig gått med på nerding og rydding da:P Føler ikke jeg gjør annet enn å rydde hver eneste dag, men allikevel blir det aldri slik jeg vill ha det ,,, mulig det er på tide å senke kravene litt her i gården ?

Sitter nå å venter på at min mannelige meg skal komme , å når han kommer skal jeg slenge han på senga å ,,,, eeeh,,, nei , ikke akkurat ... vi prøver på nytt..
Når han kommer skal jeg sende han på butikken for å handle inn mat å sånt til ikveld da vi får besøk av ett vennepar å jeg skal prøve, gjentar PRØVE å lage tacobaguetter .. aldri lagd det før, bare dett å spist de på JB11, så vlir spennende å prøve da:)

Ellers da, så kommer søster hit imorgen, hun skal bake kake til mitt mannebein som fyller 27 år på søndag ( gamle-mannen , begynner nok å gro grå-hår snart:P).
Så skal vi vel spise kake å annet nammis å bare kose oss:)
å på søndagen så er det konfirmasjon til kona mi <3<3

Alle som leser dette får ha en fortreffelig helg, å om jeg ikke har spist meg ihjel på god mat å blitt øddlagt i helgen så kommer det nok en oppdatering på mandag eller noe ;)

Malin **

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar