tirsdag 5. januar 2010

Her kommer dumme,dumme, dumme dum!

Nedtur nedtur å atter nedtur, men er det ikek sik at det er i motbakke det går oppover?
min nye livstilsendring gikk så bra, å motivasjonen var på topp, men så plutselig fikk jeg problem med ryggen så fikk ikke trene å måtte gå på sterk medisin en stund, å DER forsvant alt av motivasjon! FUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11


Har også da selvsagt gått opp litt, også eter jula, men absolutt ikke så ille som jeg hadde sett for meg.. Starta på 30 days tablettene idag igjen , mn tror du ikke jg sprakk igjen ikveld?? SVAKE MENNESKE!!!

Nei, np er det nok! fra imorgn SKAL jeg faktisk skjerpe meg ! Har lasta ned flere treningsvideoer nå, å jeg SKAL gå ned i vekt i 2010 !!! er 40-45 kg som skal av , å det MÅ jeg klare!

Skal til legen den 13 for å høre om det er noen hjelp å få der, såer spent nå!

Å Jannicke, takk for at du finns! er godt å ha noen som man kan dele opp og nedturer med som og driver med det samme!!! Vi skal greie dette vi vettu !=) *VerdensBesteStoresøster*

Nå skal jeg legge meg med verdens dårligste samvittighet .
åja, dette ble ett Emoinnlegg, å tro meg, det er mye mer jeg vil skrive om her, men man må ta litt hensyn og..

Oppdaterer senere =)

Å forrestn, godt nyttår !
Mine nyttårs-forsetter:

*gå ned i vekt
*Starte på utdannelsa
*bli en bedre mamma (allti rom for forbedring)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar