søndag 7. februar 2010

Dagene går

ja, idag er jeg på dag 6 av treningen min, og er veldig stolt over at jeg har holdt ut så lenge, for hard workout, det er det , men jammen tror jeg det fungerer, og nå er jeg bare 1 kg unna første delmål :D veldog glad for det :D

er fortsatt svært glad for at jeg skreiv det innlegget i bloggen tidligere, for det hjalp mye oppi hodet mitt, å jeg er glad for at jeg idag fant ut at man akdri kan stole helt på de man faktisk tror man kan stole på . man tror de er velment, men så får du høre/se annen dritt som foregår bak ryggen din .. tusen takk for den liksom ! men dte er greitt, trenger ikke å prate med noen om ting å tang , rett og slett . de eneste man kan stole på er seg selv. nå blir det trening, uten motivasjon, så d blir spennende. vi snakks

1 kommentar:

  1. Huff Malin, dette var ikke hyggelig lesing! Er så synd at det finnes såkalte venner :s Men det finnes flere fisker i havet har jeg hørt, og jeg befinner meg på land! ;D hihihi.

    All cred til deg som er så utrolig flink med treninga, akk jeg hadde din motivasjon.

    <3 Love youuu

    SvarSlett