torsdag 4. februar 2010

herlig!!!

Guri, så glad man er for at man skreiv det klageinnlegget . Jeg aner ikke om noen (andre enn søss) har lest det , men det hjalp virkelig å få tømt ut det der=) Samme dag , eller dagen derpå så gikk ting rett vest, men plutselig, sånn ut av det blå, så begynte bare ting å føles mye bedre =) Jeg føler at jeg har fått mer lyst på livet, å mer motivasjon til alt jeg så gjerne vil =) å btw..


D går veldig bra me dtreningen =) idag er jeg på dag 4, å stiv/stølheten er ikke SÅÅ ille idag , men kjenner att kroppen går igjennom noe dn ikke er vant med ja, for å si d sånn:P
men som jeg sier, om det er dette som skal til for at jeg skal komme meg ned i vekt, så bring it on, for nå er jeg lei av å være sånn som det her!


word out

1 kommentar:

  1. Hei Malin! :) Jeg las innlegget, bare så du vet det! :) Skal ikke babble i øst og vest med trøsteord og sånnt piss, for det tror jeg ikke du trenger! Du kjenner meg, du vet hvor du har meg (forhåpentligvis......) og du vet hvor jeg bor!!!!!!!! Velkommen skal du være! :D

    SvarSlett